الأربعاء، نوفمبر 01، 2006

تستاهل مش كده

في يوم من الايام كنت باشيت علي الياهو و تعرفت علي بنت من صعيد مصر العامر بالخيرات وكان كلامها منمق واسلوبها لذيذ في الكتابه "حاجه غريبه" مش كده!! و ده اللي خلاني اشتاق لسماع صوتها وسمعت صوتها بعد الحاح و كان يا عيني عليه في رقته ودلاله تقولش بلبل بيغرد ما فيش احسن من كده طلبت منها تفتج الكاميرا عشان اعرف شكلها اللي اكيد حيبقي ذي صوتها ما فيش احسن من كده 3 شهور و كوكتيل حجج من عينة "ما عنديش كاميرا في البيت" "السايبر اللي انا فيه ما فيهوش كاميرات" " باشيت من عند واحده صاحبتي" وبدات اشك في الموضوع طب وبعدين قالت لي ما تزعلش حابعت لك صورتي وبدات توصف نفسها و قالت بالحرف الواحد "شعري شعر شريهان -ربنا يشفيها - و عيوني عيون حنان ترك بالملي ومناخيري مناخير سعاد حسني وبقي بق بوسي بالظبط !! و استعديت للمفاجآه ايه ما بعتيش صورتك ليه حا بعتها علي الايميل اوكي استني وكل يوم افتح الايميل و مافيش حاجه وفي يوم لقيت رسالع عنوانها "عروسه لُقطه" اي والله لسه بافتحها بسم الله الرحمن الرحيم بعيد عنكوا وعن السامعين و عينكوا ما تشوف الا النور صورتها تقول للبت ظريفه بتاع ترويض الشرسه والست عائشه الكيلاني ربنا يخليهم لنا قوموا وانا اقعد مطرحكوا وبعت الرد علي السريع "انا موافق اتجوزك بشرط انك تقطمي رقبتك جتك قطم رقبتك" تستاهل مش كده
نشرت في جريدة اضحك للدنيا

ليست هناك تعليقات: